söndag 24 februari 2008

Årsmöte med melodikryss.

Nyss hemkommen från Smedseröds Folkets hus där min S förening har haft årsmöte. Inga större förändringar, mest omval, jag är fortfarande ersättare både i styrelsen och i repskapet. Anna-Lena fortsätter som ordförande. Det är jag så glad för, ung kvinna, precis som det ska vara.


Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar intog gruppen Qvinns scenen.


Med sina fantastiska sånger och kluriga frågor roade de oss sedan i sann melodikryss anda. Här skulle Enn Kokk varit med.

Med lite hjälp från höger och vänster fick vi alla, alla rätt. De var riktigt riktigt roligt och jag lovar att jag inte tänkte på morgondagen en enda gång under tiden.

Mellan varven avnjöts musiken såväl som kaffe och semla. Här är det Tyra Johansson, årsmötesordförande och Anna-Lena Heydar, föreningens ordförande som njuter.

Inga kommentarer: