lördag 1 mars 2008

Ser våren genom fönstret och längtar ut.

Massor av olika krokus har slagit ut medan jag suttit i soffan, de bara på 4 dagar. Det börjar gå upp för mig att jag missar våren:-(( Regent vräker ner, jag väntar på storm, trots någon dimmig blick och lätt frånvaro i sinnet;-) Tror jag mig ha uppfattat på radion att det ska bli storm.

Maken har givit sig av till Östraboteatern, jag dör av avund! Det är Euskefurat ikväll, jag hade så gärna varit med. Men min tid kommer väl så småningom. Siktar på Operans Grymt som kommer 11 April, den bara jag ska se!! Har hört musiken och inser att den får man inte missa.

Sonen passar mig ikväll och eftersom jag är rätt stillsam ska det nog gå bra... Vi har ju melodifestivalen att hålla koll på.

Jag måste erkänna att jag är glad åt rullstolen!! Den ger en möjlighet till att komma ut! Blir det bara fint väder ska jag köra dig på Strandpromenaden säger sonen. Jag blir varm inombords då, för jag ser våren genom fönstret och längtar ut.



Inga kommentarer: