tisdag 27 januari 2009

Ordlös Onsdag - Himmel och hav.

Fler bidrag finns HÄR.

23 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Himmel och hav är temat för dagen. Här ser man knappt skillnad. Detta foto är taget idag strax efter klocka 13, dimman låg tät och gjorde allt lite dramatiskt. Taget från piren på Skeppsviken, det är Uddevallabron i bakgrunden.

Pumita sa...

Vilken stilfull bild! Det är väldigt dimmigt hos mig också. Fast inte på min bild. ;)

Anonym sa...

Oj här var det grått, lika grått och trist hos mig idag iofs men med lite mera snö kanske :)

Anonym sa...

Här var det mycket dimma!
Man ser nästan inte skillnaden mellan Hav och Himmel.
Härlig bild!

Ha det gott // Nettan

Ninni sa...

Men jag måste säga att dimma gör sig väldigt bra på bild! Vackert!
Vi har inte dimma men däremot ösregn här hos mig, runt +20.
Må så gott!
Kram Ninni

Marie sa...

Fridfullt!

Anonym sa...

Fin bild, ser precis bron genom dimman/Boel

Anonym sa...

Vilken frän bild / ha det gott

Resa med Herbert sa...

Hej!

En härligt dov bild.

Skön onsdag önskar jag dej.

Irene

Anette sa...

Din bild var vacker och magiskt! Fast det är gråväder.

Veronica sa...

Din bild är väldigt fin! Ser lite trollsk ut!
=)

Anonym sa...

Din bild skulle kunna vara tagen här hos mig. Förutom att jag inte ser havet och ingen bro heller tyvärr...men gråvädret.

Anonym sa...

Vackert. Det ser ut som en tavla

Karin Berg sa...

vackert med dimman. Känns som en mycket tidig morgon.

Hedwig sa...

Vilken magisk bild.

Kerstin sa...

Vackert. Himmel och hav flyter ihop. :)
Ha det gott.

Ulrica sa...

Riktig tjocka som min morfar alltid sa. Känns skönt att sitta inne då;)

Ha en trevlig dag!

Anonym sa...

Men grått är också vackert! Härlig bild! Milla

Christina sa...

Så vacker bild...

Anonym sa...

Vacker bild Simone!. Du har ögat. :) Och så är det ju vinterBohuslän i ett knäpp.

Della sa...

Vad fint det blev med det gråa.

Karins fotoblogg sa...

Även fast dimma inte är den roligast väderleken så tycker jag att den är snygg på bild! Din bild är jättefin!

Anonym sa...

Härligt fotografi :-)
Hej svejs!