lördag 14 mars 2009

Vi är många som gillar Mona Sahlin!

Nu vaknar kampandan. Härligt! Helt plötsligt är det fler än jag som säger att det är nog. Det räcker nu. Fokus på politiken tack. Alliansen kommer undan med att rasera vårt Svenska samhälle medan dreven går mot en partiledare. Ingen granskar politiken. Nu räcker det! Mona Sahlin är enhälligt vald. Hon har mitt fulla förtroende och hon förtjänar allas vårt förtroende.
De vi ska misstro är Alliansen!


Nu är vi många som sluter upp.

Anna-Lena Heydar beskrev tidigt Mona och dreven.

Eva Rundkvist startar bloggare för Mona.

Eva-Britt Dahlström som tycker att drevet mot Mona är otäckt.

Hannah Bergstedt som uppmanar oss att våga gilla Mona.

Ewa Jansson som läxar upp griniga gamla gubbar.

Mikael Westin som konstaterar att Mona inte gjort något fel.

Peter Andersson ger sitt helhjärtade stöd till Mona Sahlin

Jonas Morian tycker att det räcker nu.

Ann-Sofie Wångström undrar om en del Socialdemokrater ens vill vinna valet 2010.

Jan Andersson beskriver media som ett drev.

Anita Lomander tycker vi ska rikta ilska mot orättvisorna i samhället och inte, emot Mona.

Tord Oscarsson berättar att Mona Sahlin är erfaren och klok.

Mina egna inlägg i debatten, de försvann omgående från listan på S-bloggar men jag skrev tidigt. Innan sista utspelet i Aftonbladet. Det gläder mig att vi nu vaknat och börjat fokusera. det är Alliansens politik som är vårt mål. det är den vi ska bekämpa. Upp till kamp emotkvalen, sista striden det är typ;-) Vi är många som gillar Mona Sahlin!

(ber om ursäkt om jag missat någon)

7 kommentarer:

The cottage by the Cranelake sa...

Ja, jag har då aldrig fattat varför socialdemokrater så gärna hjälper alliansen och rackar ned på Mona!

Är sossar så långsinta att de hellre förlorar nästa val än att förlåta gamla synder?
Christer.

Fritt ur hjärtat sa...

Christer, då är vi två! Jag blir så föbannad! Jag som har vårkänslor och vill skriva trädgård...

Eva sa...

Enade vi stå, men söndrade vi falla, sägs det.
Tack för länk och tack för stöd. Måtte vi bli fler som vågar stödja Mona.
Eva

Fritt ur hjärtat sa...

Eva, jag tror fler måste förstå att fokus måste ligga på politiken.

Piss off sa...

Jag stöder oxå Mona och man får ju hoppas att folk inte äe så dumma att dom röstar "fel" i nästa val pga missnöje av partildearen.

Det vore katastrofalt för Sverige och "fot folket!

Anna, Fair and True sa...

Jag gillar också Mona! Hon får oförtjänt dålig kritik! Trist :(

Fritt ur hjärtat sa...

Anna, Visst är det trist! Undrar hur mycket hon orkar...