måndag 21 juni 2010

Äntligen!

Min dator är tillbaks! Ska bli så skönt att slippa sitta på nåder inne hos sonen... Alla bilder och dokument räddade. Alla favoriter är borta, en liten sorg förstås. Det blir svårt att återskapa och minnas, men det kunde varit värre mycket värre. I fabvoriter hade jag massor av bloggar, får hoppas det dyker upp i kommentarer så jag hittar dem igen.

Äntligen kan jag också säga att jag fixar dusch utan att ta helt slut, det är så skönt. Orken är definitivt påväg tillbaks Kanske satt en del i smärtlindringen. Jag har nu slutat med allt utom alvedon, är nöjd och det funkar över förväntan.

Äntligen ska jag idag klippa mig! Vännen Å ska ta mig och rullstolen i vår bil till en frisör i markplan:-) Tillgänglighet var för tillfället viktigare än vem som klipper..... Jag tycker jag är modig!

Ska på möte ikväll, då är det maken som hjälper mig fram och tillbaks. Verkar bli en händelserik dag och jag gläds åt att allt går framåt och inte är fullt så tråkigt;-)

Inga kommentarer: