torsdag 3 juni 2010

Bra tänk....

Den som skriver en bok på 940 sidor kanske har tänkt på oss som sitter stilla 6 veckor. Hur det än är med den saken uppskattar jag tilltaget:-) Jag läser som sjutton, bra är den också.
Shantaram heter boken.
I övrigt ser jag till att fylla dagen.
8-9 inredningsprogram på TV.
9-930 Äter frukost.
9.30-10.00 sjukhuset, TV-program.
10-13, läser, lyssnar på radion, sitter på altanen.
13, Äter lunch och tittar på Ophra.
14, sonen kommer, får sällskap:-)
16.30 Maken kommer
17.00 Får middag.

Jag vänder inte på dygnet, jag småäter inte, jag visserligen inte mycket men jag gör det jag kan. Just nu är det mest fokus på den härligt tjocka boken. Har för övrigt 3 böcker på läsning just nu. Läser ett par faktaböcker om Socialdemokratin också. Så får jag mina dagar att rulla på.

2 kommentarer:

Grekland nu sa...

Vad är det för bok? Är det en roman? Undrar bokmalen i Grekland nyfiket...

Fritt ur hjärtat sa...

Grekland, borde jag skrivit såklart och jag redigerade in det u:-)
Shantaram är en roman men också en slags biografi tror jag att jag vågar påstå.