fredag 9 augusti 2013

En vanlig arbetsvecka.

Vanligtvis kommer jag inte från Island på natten och börjar arbeta direkt, men eftersom arrangemangen duggade tätt fick det bli så. Och vilken vecka det blev.
Torsdag kväll en helt fantastisk Jenny Lindkonsert i Uddevalla kyrka. Varje år tänker jag -nu kan det inte bli bättre och lika väl är det bättre året därpå. Jag älskar stämningen som bli. Ingen stel kyrkkänsla, man applåderar, ropar bravo och står upp för applåder. Jag är så stolt över detta arrangemang. Hoppas, hoppas, det blir nästa år också!


Fredag, precis lika fantastisk men av helt annan karaktär. Tänk att drygt 50 barn i 3 grupper under 5 dagar i vår A-sal övat breakdance så de idag på avslutningsdagen avslutar ned uppvisning. Ledare hela veckan har varit Göteborgsdansarna Ultimate B Boys. Känslan när man ser de små blyga som kom i början av veckan kasta sig ut på golvet i solo, ja den är oslagbar. Jag är stolt som vore jag mor till dem alla!  Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag har världens roligaste jobb!

Inga kommentarer: