söndag 23 augusti 2009

Inte en wunder-baum så långt ögat når.

50-talsrock. Snygga kläder. Gällivarehäng. Fulla raggare. Nyktra raggare och så vi alldeles vanligt folk. Rysningar av välbehag. Ändrade planer för framtiden. Är det det vi ska göra när vi blir gamla? Köra runt nedcabbat.......? Veteranbilsutställningen Wild & Crazy är direkt orsak till alla våra känslor Så mycket skönhet. Så mycket att se. Så mycket glada engagerade människor. Sonen som på senare tid blivit väldigt bilintresserad var i sjunde himlen. Själv räknade jag pengar;-) Vill ha, en så, en sån och en sån. Man kan väl ha en shoppingbil och en familjebil;-)



Visst ryms det en familj i den här svarta skönheten! Ett äkta DOLLARGRIN:-)
Tävling om störst kofångare kanske? Jag tänker mer på fickparkering. Hu hemska tanke...
Min absluta favorit. Fast den saknar cab...jag älskar färgen. Gillade faktiskt C 70 när den kom i saffran också.



Vi hörde musiken. Vi såg tärningarna i backspegeln. Sonen däremot som är väldigt inne på Ronny och Ragge just nu, konstaterade besviket, "Det finns inte en Waunder-Baum så lång ögat når.

4 kommentarer:

Anna-Lena Heydar sa...

Underbara bilder.
Jag var på Mamma Mia - utebio i museiparken. Det var också härligt.

Fritt ur hjärtat sa...

Anna-Lena, det var 2 fulla planer med bilar jag höll på att svimma av intryck!
VI skulle samtalat mer igår! Jag ville se Mamma Mia men hade ingen att gå med:-(

Solnasnackar´n sa...

På en sådan expo kan man verkligen gå omkring och chroma sig!

Fritt ur hjärtat sa...

Loa, så sant. Å tänk jag som har så skraltiga ben, jag kan inte gå ordentligt utean mer gliiider fram, var kan det vara mer passande:-)