tisdag 6 oktober 2009

Bara politik och bara tjejer i tre timmar!

Disken är utplockad. Brödet lagt i frysen och adrenalinet börjar lägga sig. Vilken fantastisk kväll!! 10 tjejer och en massa prat, tänk att det kan bli så roligt. Inte bara roligt, intressant och spännande också. SÅ många frågor vi vädrat! En del bara snuddat vid, andra riktigt trängt in i. Catharina Bråkenhielm har hållit ihop samtalet och svarat på så mycket hon hunnit. Allt har ju heller inga svar. En del måste bara ventileras.Så mycket samlad erfarenhet det satt runt bordet. Så mycket nyfikenhet. Så mycket vilja och kampanda. Jag är helt säker på att det döljer sig ett par engagerade politiker bland gästerna ikväll:-) Alla verkade nöjda, det här hoppas jag kan bli ett återkommande sätt att träffas och prata politik. Rolig och lärorikt.

3 kommentarer:

CATHARINA sa...

Ohhh så kul,trevligt och gott det var och vilka kvinnor.....så mycket engagemang och erfarenhet och synpunkter allt samlat på ett ställe. Jag är jätteglad att jag fick vara med och träffar er gärna igen.
Catharina

Anonym sa...

Catharine var min froken i lag-stadient. kommer ihag nar vi fick folja med henne hem pa rasterna for att rasta hundarna. Viktoria, England

Fritt ur hjärtat sa...

Catharina, jag vet att glädjen är ömsesidig och vi ser dig gärna igen!

Viktoria, välkommen hit. Kul att du minns Catharina och hundarna, dem berättade hon om igår också.