söndag 16 maj 2010

Idag ska jag..

Nej då jag bara skojar lite. "Attgöralistan" får nog vila nu. Jag har två dagar kvar hemma, ska förvalta dem väl. Städa vila och vara administrativ, ska delegera allt i riksteaterföreningen så höstens program blir klart och allt flyter på.
Vädret verkar ok, ingen sol men heller inget regn. Igår när vi klev ut från Östrabo möttes vi av en ljum kväll, kändes fantastiskt.
Vi ska också så lite frö idag. Maken köpte rädisor, dill och sallad igår, det är så roligt att få lite egen skörd. Kanske hinner jag gräva upp de Clematis som strök med i vinter, jag får nya. En stor fördel med att handla på riktig plantskola, man får nytt om det dör första året.
En lugn dag alltså, det kan vi alla behöva. Om ni är trötta på mitt idag ska jag.......då kan ni ju ana hur maken har det;-)

Inga kommentarer: