måndag 25 februari 2008

Detta är ohållbart

Jag har ofta skrivit om Riksväg 44, ibland har jag fotograferat för att visa er också. Nu fick jag också tagit några bilder som skildrar det trafik kaos vi lever med, och som hela tiden blir värre och värre.
Grönt ljus från Källdahl och Kissleberg. Men hur kommer vi ut?
Det gör vi uppenbarligen inte. Trots att det är rött på huvudleden försöker alla köra lite till. Följden blir att det ständigt står bilar mitt i krysset. Vi har inte en chans.
Man kan få vänta tills semestern med tanke på hur långa köer det är. Detta bara in inledninskskedet av rondellarbetet. Snart har vi köer åt 2 håll.

Alldeles till höger i bild går skolbarnen.
Det är dags att reagera. Detta är ohållbart.

1 kommentar:

Merja sa...

Hej Simone!
Tack för kommentaren hos mig:)
Ja du, det verkar råda kaos i trafiken hos dig.
Melodifestivalen, ..kan bara hålla med!Patrik Isakssons låt var klart bäst!! Upp och Hoppa, precis som i texten så dras man med..hopp ..hopp...
Ha det bra/Merja