måndag 8 september 2008

Utan Ord

Fler bidrag hittar du HÄR

14 kommentarer:

Pumita sa...

Här får man gå försiktigt för att komma över! Får mig att tänka när jag skulle över en bred flod i Amazonas. Det var vatten upp till knäna och jag snubblade. Så starka strömmar att jag behövde hjälp med att komma upp. Det var inte kul kan jag säga!

Della sa...

Inte så kul att snubbla här heller kanske - det kan vara riktigt kallt i vattnet.

Rajson sa...

Riktig trollbäck!
Stämningsfullt.
Var har du näcken?

Anonym sa...

Fler än jag som gillar att fotografera vatten..... Ja, var finns näcken med sin fela?

Ninnie sa...

En riktigt trolsk stämning har du fångat här, med bäckens porlande vatten i skogen. Fint!

Anonym sa...

Det ser lite småkallt ut. OCh väldigt snärjigt.

Ninni sa...

Härlig trolsk stämning i bilden. Det ser svalt och skönt ut där, jag skulle glatt hoppa i för att svalka mig.

Thérèse sa...

Håller med övriga kommentarer , riktigt trolsk stämning ett sånt ställe där Näcken brukar spela

Sarah sa...

Åh jag gillar vatten som rör sig!

Fritt ur hjärtat sa...

Tacka alla snälla rara! Vilka fina kommentarer, visst är det trolskt och man blir förförd av miljön tycker jag. Hade jag kunnat photshop hade jag satt dit en näck!! Jag har fler fina bilder från samma plats i mitt album det ena albumet heter "Morgonpromenad på Åleslån" och det andra "Annandagspromenad på Åleslån".

Husbilen Credo sa...

Här har jag hamnat i trollskogen men en vacker sådan snyggt foto, härligt med skogen. Ha de gott!

Anonym sa...

Riktigt snygg bild, mysig stämning på den.

Anonym sa...

I morgon går välden under.

http://www.expressen.se/1.1293738

Ja, vad var det jag sa.

:o)

Lûzgannon. Den OFELBARA bloggen!

Anonym sa...

Man blir riktigt törstig! Härligt murriga färger.