onsdag 11 mars 2009

Fototema Dörrar.

Har du lust att visa en dörr är du välkommen att hänga på. Jag kommer inte att kämpa för att få deltagare. Det här är mer som en rolig grej. Varje onsdag visar jag en dörr. Lättheten med just dörrar är att man kan samla. Lägga upp ett lager och visa allt eftersom. Kanske byter jag tema om 5-10 veckor, det vet jag inget om i dagsläget. Vill du vara med, länka hit, lämna en kommentar och jag hälsar på. Min dörr är fotograferad i somras. Gamla varvet på Bassholmen innehåller flera vackra dörrar. Detta är en.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äggboden ligger vid Lanesund. Om du kommer från stan, så kör du in "gamla vägen" till Lanesund, passerar hönseriet på höger sida, där man också kan plocka majs på sommaren. Där står en äggskylt med en pil att du ska fortsätta på den asfalterade vägen. Nästa avfart, grusväg, till höger står en liiiiten äggskylt, mittemot en busshållsplats. Sväng in där, följ den skumpiga vägen en liten bit, när vägen svänger så har du äggboden där! Supergoda ägg och inte är de dyra heller, 40:- för en karta på 30 st. De har potatis också om du är sugen på det ;)

Kram
Anna-Lena