söndag 7 juni 2009

Jippi! Jag har medverkat till att en person har röstat!

En av mina kärlekar i livet;-) Peter Barlach uttryckte förvirring kring röstandet. Jag blev bestört. Peter har dock ett öppet sinne och bad om råd. Vi var många som med liv och lust gav oss in i debatten. Kan nästan påstå att den blev bra för fler än Peter. Han verkade dock inte riktigt övertygad, men jag hade gott hopp, han är en bra kille. Jag gillar honom ju!! Så kom då bekräftelsen, ytterligare en Barlach kampanj hade lyckats. Jag är glad och stolt! Jag har medverkat till att en person har röstat!



6 kommentarer:

Mandragora sa...

Det var bra gjort! Jag har försökt att göra min soffliggande bekantskapskrets medveten. Hoppas att valdeltagandet blir bra den här gången.

Anders Nilsson sa...

Om var och en av oss värvar en till så blir vi dubbelt så många. Smart. Jag har nog tagit med mig några också. Men känslan, at många röstar, verkar ju inte stämma överens med gallup. Vi får se ikväll.

Tack i alla fall för en strålande insats i valrörelsen.

Fritt ur hjärtat sa...

Mandragora, jag hoppas vi ökat valdeltagandet jämfört med förra valet.

Anders, precis det har jag tänkt på. Medlemmar i partiet skulle vi behöva, en person borde inte vara svårt...jag ska fråga 2!

Lena sa...

Jag måste gjort något fel i år. Min Son röstar inte, inte min f.d. man, inte min svärmor plus ytterligare en som jag var övertygad om att han skulle rösta! Men jag har i alla fall röstat!

Fritt ur hjärtat sa...

Lena, man kan ju tyvärr inte ta ansvarför vad andra människor gör. Eller tack och lov ska man kasnke säga, för inte tar jag ansvar för ett blått fascistiskt Europa, det får valskolkarna göra. Tröstar mig också med att de aldrig kan klaga, det kan jag;-)

Hannele på Hisingen sa...

Valdeltagandet har ökat, det är bra.