måndag 28 september 2009

Inget fel på gubbsen i "Här är ditt liv".

Kan man göra genusfrågor av allt undrar jag ibland. Kanske är jag lättledd men jag tror planeringen av kidnappningen, ni vet rätt person på rätt plats har större betydelse än om det är hon eller han. Jan Eliasson var i Göteborg. Svennis för ovanlighetens skull i Sverige o s v. Nog tror jag det dyker upp en tjej snart, fast jag kan inte påstå att jag längtar efter någon speciell.

Det oroar mig mer, mycket mer, att Oldsberg är en ganska dålig programledare. Det första 2 programmen föll platt och det berodde inte på gästerna. Det tredje programmet lyfte nästan och det berodde inte på programledaren. Jan Eliasson bjöd på sig själv och det var intressanta gäster. Men det lyfter bara nästan. Oldsbeg verkar frånvarande. Lyssnar inte på svaren, då planerar han redan nästa fråga. Det syns så tydligt och det er illa ut.

Jag har svårt att störa mig på att det varit intressanta gubbs. Däremot är det illa att programledaren är dålig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med - han är aningen för narcissistisk - det blir inte bra!
Ulla ;)

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, nej han är helt klart inte bäst på det här.

Anonym sa...

Jag tycker att han är pinsam!;) Ulla

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, ja det är det värsta.