onsdag 16 september 2009

Spikmatta och gamla fönster.

Spikmattan fungerar inte för mig. Jag vet att andra älskar den så det är dumt att min ligger i garderoben och samlar damm. Ge mig ett bud. Nypris 700, så något kanske den är värd. Skulle tro att den inte kostar många kronor att skicka om det är så.
Gamla fönster behöver jag! Någon som har ett lager....Vi planerar att bygga växthus maken och jag. Eftersom vår tomt är som den är vill vi inte ha en byggsats utan göra ett med våra mått och egen design. Oh vad tjusigt det låter... Tegel nedtill. plasttak, kristallkrona..ni förstår odlingen är inte prio ett:-) Vi har ett ställe som ständigt är blött, nu har vi tröttnat, ett växthus blir bra. Så tips om var jag får tag på gamla, gärna många i samma storlek, mottages tacksamt!bilder från googlesök.

4 kommentarer:

Lae i Nordtorp sa...

Himla otur. Hade du sagt detta i vårås kunde du fått fler än 25. Nu är de omhändertagna av Borås Kommun.Och säkert fylle någonstans.

Fritt ur hjärtat sa...

Lae, Typiskt! Jag är steget efter....

leopardia sa...

kolla blocket efter fönster...

ang spikmattan, är det sån som är på bilden, som du har? jag är lite sugen på en sån istället för de där med vita piggar i cirklar...

Fritt ur hjärtat sa...

leopradia, ja det är en sån på bilden. Jag köpte den för att den är svensktillverkad och man kan spola av den...
Eftersom jag har nervskador blir jag inte hjälpt men andra hyllar den.