onsdag 28 oktober 2009

Kylslagen underhållning..

Barnen har höstlov. Jag undrar alltid vad man ska göra då? Sonen har varit hos en kompis de första dagarna, hoppas han lekt av sig där. Själv är jag ganska dålig på aktiviteter just nu. Antar att jag är påväg in i nästa skov. Det gör ont hela tiden. Kylan kanske bidrar. Aktiviteter på lov är ju mer än lovligt välbesökta så man orkar inte riktigt heller. Badhuset kanske. Får väl höra med honom... När han vaknar. En av fördelarna med lov är kanske just sovmorgon:-)

Jag ska på lunchteater. Soppa och föreställning. Jag ska enbart parkera i markerad ruta.....
Undrar om det är någon sorts lunchteater här också?
Underhållning är det i alla fall:-)
Dagen som sådan är annars ganska bister så det blir motorvärmare i, idag!
Frostig, kallt men vackert. Ha en bra onsdag därute.

2 kommentarer:

Busan sa...

Hoppas teatern är bra. Jag har bestämt mig för att avstå även om jag tror att den är jättebra. Skickar en stor kram med grattis på namnsdagen o önskar att solen tittar fram o tar bort lite av det onda du har.

Fritt ur hjärtat sa...

Busan, tack! Teatern var superbra.