onsdag 7 oktober 2009

Ett stormigt Uddevalla

Ikväll har jag varit första gången på fotokursen. Därefter rusade jag hem och fotograferade månen med olika ISO. KUL! Jag har varit lite smått besviken för att kameran är långsam och annat tråkigt, inser att jag hittat en bråkdel av inställningarna. Jag har en bra kamera, det är självaste fotografen det finns brister hos;-) Imorgon ska jag prova massor. Ställa motiv och fota med olika inställningar. Tänk att våga släppa auto....
Innan kursen, före och efter lunchteatern fotograferade jag en stormig hamn. Får väl tro att det är rätt okej ändå.

5 kommentarer:

StrandMamman sa...

Kul med fotokurs!! Lycka till, ska bli kul att se på dina "testbilder" :)

Fritt ur hjärtat sa...

StrandMamma, ja fantastiskt roligt! Jag lärde mig en hel del redan första kvällen. Bara att lära sig hur kasmeran fungerar är en utmaning! Är rädd att ni blir trötta på testbilder så småningom....

Anonym sa...

Brr - man känner höstkylan!
Alltid roligt att se dina bilder!
Ulla :)

Solnasnackar´n sa...

Simone,
Canonbilder - som vanligt!
-loa

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, det var usligt kallt.

Loa, kan nån kan canon...