torsdag 12 november 2009

Kropps- Spårvägen, 30-25.

Jag återvände frivilligt. Första matchen på egen hand. Andra i livet. Tack och lov var den här bra mycket bättre än senast. Man slapp förnedringen... Kropps tog snabbt greppet och höll det, trots slarv, hela matchen. Mycket slarv var det. Dessutom en del rädsla och tvekan när det gällde att skjuta på mål. Jag trodde de fastnat i tuggumi ibland. Ändå vann de, 30-25 , ett rättvist resultat. Publik 568. Stämningshöjare av stor kaliber var ungdomslaget med sin ramsa varje gång det blev mål. Dessutom både de stampade och klappade sista rafflande minuterna. Rolig inramning.Nästa match är 19 december, då kommer jag igen:-)

5 kommentarer:

Sannes sa...

Tyvärr missade jag matchen idag, vi hade medlemsmöte med Terje Fredh, så det fick gå före handbollen. Kom gärna till Agneberg den 19 november, då spelar Kropps herrar match mot Warta, och då skall man dessutom ta lotter och hoppas att man vinner lite av Barbros fantastiskt goda hembakade muffins.

Anonym sa...

Då vill jag gå med!!!!!!
Söstera di

Fritt ur hjärtat sa...

Hej Sanne! Längesedan. Ska genast kolla upp 19 november i almanackan. Klart herrernas matcher är lika roliga. Kanske vi ses.

Sysyter yster, klart du ska!

Gunnar Klasson sa...

Stabil publiksiffra i Agnebergshallen. 659 förra matchen, 658 igår. Hade jag varit där hade mätaren sålunda stannat på samma siffra som förra matchen.

Fritt ur hjärtat sa...

Gunnar,en diff på 100.568 var det. Men ska jag nu dra med syrran så ökar vi ju på lite. Även jag är ju ett plus faktiskt:-)