fredag 12 februari 2010

Mutad inför deltävling 2 i Sandviken.

Läser i Aftonbladet att Andreas Johnsson delar favoritskapet med Eric Saade. I normala fall hade jag röstat på Andreas Johnson, han är en av mina stora favoriter. Den här gången får han vara utan min röst. Jag är mutad! Mia har lova att ta ett foto på honom åt mig om jag röstar på henne:-) Mia ingår i MiSt som tävlar tillsammans med gruppen Highligts i bidrag nummer 4 lördag kväll Sandviken.
I uddevalla är vi fler mutade. Jan Gunnarsson kommunalråd (S) i opposition har lovat rösta på Mia. Så det är kanske inte bara jag som går att muta:-)

Måste erkänna att jag röstar på Mia utan mutor. Hoppas ni, mina läsare gör det också:-)

2 kommentarer:

Gunnar Klasson sa...

Hörde just på Lantz i P4 där man lyssnade igenom en minut av varje bidrag. Där tippades Mist gå vidare direkt till Globen

Fritt ur hjärtat sa...

Gunnar, NÄHÄ?! Va kul, även om det bara är gissningar Hur kunde jag missa det... slå mig i huvudet det är där jag är dum...
Får lyssna nu istället:-)