torsdag 18 februari 2010

Snabbare än kvickt!

Joho! Här sitter jag med min nya dator, en riktig värsting. Med mina mått mätt. Skärmen är låååångt ifrån mig, vilken skillnad mot den tjocka jag hade förut. Stor är den också. SÅ stor att jag bara har bild en liten bild i mitten.... Hmmm säkert en inställning jag måste leta efter. Allt ser väldigt mycket mindre ut. Tangentbordet är välvt, knapparna knattrat inte och det är snyggt. Själva burken är snygg och har framförallt ett tyst sätt. Min förra lät som en dammsugare.
Allt från den gamla ligger nu i den nya. Lyxigt. Jag får visserligen leta lite och möblera om för att få det som jag vill, men ändå. Inget är borta!
Trodde aldrig jag skulle vara tillbaks i cybern så fort.
Nu är det bara operationstiden kvar.

4 kommentarer:

Anders Nilsson sa...

Det var trevligt och lycka till med den nya.

Fritt ur hjärtat sa...

Anders, tack!

olgakatt sa...

Grattis! Det känns alltid som ett jättelyft med ny dator - tills den efter mycket få år anses vara stenålders, haha.

Fritt ur hjärtat sa...

Olgakatt, jättelyft och jättekonstigt!