torsdag 4 februari 2010

Snöänglar, finns dom?

I morse frågade maken om jag skottat infarten till huset.
-Nej jag trodde det var du, svarade jag.
Då slog det mig att jag igår påväg till Torp mötte två män i självlysande jackor med snöskyffel över axeln. Det stod NCC på jackorna och när ja lade märke till dem vinkade till en äldre man på området som stod på sin infart. Jag funderade då på om de hjälpt honom med snö.
Nu funderar jag på om de skottat hos oss också......
NCC, de bedriver ingen välgörenhet vad jag vet!? Så vad är detta? Upplys mig någon, snälla. Snöänglar, finns dom?

2 kommentarer:

Mitt i livet sa...

Snöänglar finns! Jag känner faktiskt två, men de brukar inte ha den sortens jacka på sig.
;-)

Fritt ur hjärtat sa...

Norgårdsanna, de här är verkligen skumt! Dina var det inte.