fredag 18 februari 2011

Veckan som gick.

Jo jag lever, nätt och jämt men ändå. Sitter idag på ledig dag och tänker på alla måsten jag inte orkar. En del av dem kan jag låta bli, annat måste jag göra strax....
I veckan har jag arbetat mer och hårdare än förut, det känns. Var försiktig uppmanar mig alla, men om jag inte tänjer på gränserna vet jag ju inte hur långt jag håller. Ser med fasa att det närmar sig mars. Sista mars är det här slut, jag hoppas på en förlängning, ingen kan väl på 3 månader veta vad kroppen håller för. Nu väntar jag också med spänning på lite hjälpmedel för att anpassa min arbetsplats, det vore skönt om det fungerar för mig.
Har bokat Stockholmsresor också. GLAD är jag för det. Dels ska jag upp till Riksteatern igen men också en efterlängtad comeback på trädgårdsmässan.
Underbart att ha så mycket att se fram emot. Förresten börjar det redan nästa helg!! Då intar vi, hela familjen, Matmässan i Göteborg. Borde kasnke svälta sig i veckan....
Bilen är trasig, jag kör den varje dag och hoppas att inget lossnar innan vi fått in den på verkstad...Det får vi till veckan.
Kommande vecka händer också stora saker, sonen fyller år och det är sportlov.
Jo men visst veckan som kommer blir ungefär som veckan som gick, fylld till brädden....och inte med vin;-)

Sist men inte minst ett tips till alla er musiclovers. Ni vet vad ni gör nästa fredag.

Inga kommentarer: