torsdag 30 juni 2011

Så mycket att göra.

Konstaterar att Uddevalla sjuder av aktiviteter just nu. Att välja med omsorg är ett måste, Helst vill jag vara med på allt men det är en omöjlighet. Nattsudd idag och dessutom något stort evenemang på Harrys, hade varit kul men jag tror verkligen inte jag orkar. I helgen, med start imorgon är det Bluesfestival och sedan WM i motorkross.
Sonen ska lämnas iväg och segla med Britta. Maken ska stå på museet och representera Naturskyddsföreningen. Väldigt så det kör ihop sig, allt på en gång.
Fredagkvällen tror och hoppas jag att jag kommer tillbringa på Studio 32´s bakgård i övrigt får jag försöka vara flexibel. Vill njuta av vädret, av trädgården och av mina cykelturer också. Konstaterar alltså än en gång att vad än alla säger om Uddevalla finns det ständigt massor att göra.

Inga kommentarer: