söndag 23 oktober 2011

Nattsudd på Slussens pensionat.

Bokade 2 platser till lördagens 25-årsfest på Slussen. Kan säga att jag genom åren varit en flitig gäst även om det inte blivit precis varje år. Många av er vet om mitt fantastiska 30-årsminne när Björn Afzelius sjöng och gratulerade mig, just där, för ganska många år sedan.....
Gårdagskvällen bjöd på en kavalkad av artister och massor av bra musik.
Satt ganska bra till, hörde bra och såg rätt okej. Först ut var Big is Less. Lika bra som vanligt, gillar Roberts skrovliga röst.
Rebecka Törnqvist var en överraskningsgäst. Henne gillar jag skarpt så glädjen blev stor. Fantastisk röst och utstrålning.
Ulf Dageby, fantastisk nostalgichock när man (jag) kan alla låtar:-)
Mr Sohlberg him self. Bohusläningens fotograf stod felparkerad. Men HAN fick säkert bra bilder.
Ebbot Lundberg, gåshud, rysningar och stora skälvan, så otroligt bra!
Isabella Sohlberg, duktig framåt tjej, jag tror vi får höra mycket av henne framöver.
Daniel Lemma ännu en av mina stora favoriter, svårfotograferad stod inte stilla en nanosekund, men varför skulle han.... det svängde härligt!
Vi höll ut till klockan var 2! Det var inte slut men hemresan är ju rätt viktig att orka med. Säkert höll de på till morgonkvisten men vi gav oss av lyckliga, lyckliga att vi bokat och fick vara med och uppleva detta. Hoppas de håller på i många år till.

Inga kommentarer: