söndag 21 juli 2013

Jag vill inte välja!

Det finns så mycket vi vill göra. Jag hade kollat in en helg i Stockholm, vi skulle kunna se Louise Hoffsten på fredagen på Tyrol och Andreas T Olsson på Dramaten på lördag, hotell via coopkortet finns, resa tillkommer såklart och plötsligt är det ganska mycket pengar. Vi har redan boka Lübeck och deras fantastiska julmarknad och när jag pratar om Stockholmshelgen säger maken, jag hade önskat vi kunde göra Prag i oktober.
ÅÅÅÅÅÅ så mycket lust, så lite tid och pengar!
Inget att gnälla över kanske, vi kommer säkert göra det ena efter det andra i vilket fall. Tills dess fortsätter vi semestra och ha det oförskämt gott. Vi fick ju S O M M A R! Tacksam för det när vi u planerat semesterresan till opålitligt väder och lägre temperaturer. Men än är det dagar kvar att njuta vid havet och på altanen och i trädgården. Sedan dygnet på Kinnekulle sprutar inspirationen, vi har så mycket planer, så mycket att bygga, fixa ändra och komplettera, det var ju det där med lusten men bristen på tid och pengar. Jag som i förtid inte vill välja har verkligen fått att bita i .

Inga kommentarer: