Visar inlägg med etikett Semester.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Semester.. Visa alla inlägg

onsdag 10 juli 2013

Ja ha och vad ska vi göra nu då.....

Jag är inget vidare bra på att vara overksam, semester är inte det samma som inte göra något för mig. Nu när jag äntligen kommit mig för att ta ledigt uppstår frågan direkt, vad ska jag GÖRA...
Första dagarna är aldrig något problem, städa på riktigt och inte med hartassen är en något jag faktiskt gillar. Men det dröjer inte många dagar innan rastlösheten infinner sig och den ständiga frågan varje morgon uppstår. Då är det skönt att vi bor där vi gör. Här är semestermålen på en kvarts avstånd åt alla håll. Det finns sol och bad, besöksmål och en massa sevärdheter. Varje dag kommer jag finna svar på frågan, Ja ha vad ska vi göra idag då.