tisdag 29 september 2009

Män jag inte kan få nog av.

Jo det finns några. Utöver maken alltså, han är ju topp ettplacerad om jag säger så. Men det finns män som kompletterar de sidor han har lite mindre av.

Hannu t.ex, min guru vad gäller trädgården och matlagning.
Det känns fortfarande som om han räddade livet på mig när jag var som sjukast. Efter 6 månaders illamående med ingen smak och allt smakade äckligt. Det blev en uppenbarelse att längta efter Hannus kräftsoppa och finna att den smakade. Den senaste boken har jag naturligtvis också, den är makalöst inspirerande, även att han mycket talar om de stora fältens samverkan, HA! jag har 150 kvadrat. Är bra på att luras med effekterna, det har också Hannu lärt mig. Väntar redan på nästa kokbok som jag vet från säker källa är på G. Jo det finns män, utöver maken jag inte kan få nog av.

Bild från google bildsök.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är man glad för Hannu!
Ulla ;)

Hannu på Langeland sa...

Hahaha det finns en Hannu som jag kan få nog av! Han slutar ju aldrig att plåga mig med sitt tjat....:))

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, absolut.

Hannu, tur du e på behörigt avstånd, så jag slipper tjatet;-)

Anonym sa...

Ja det är en kille man gillar att lyssna på o hans böcker är BRA. Det jag gillar allra mest är livsglädjen över att bara finnas o kunna njuta av allt runt omkring, sättet att ge allt en mening även om just jag kan undra varför står den där eller där. Blir det underfundiga just pricken över i. Hannu gillar jag Tack