söndag 6 april 2008

Allmänhetens frågestund.

Förra gången det var allmänhetens frågestund fattade jag det för sent. Den här gången har jag fattat och förberett frågan, då är det i Ljungskilegården ?!?
Ursäkta en infödd, var ligger den, ja inte vilken ort... utan var?? Kommer man in i rullstol, från parkering men också in i lokalen??

Är talarstolen höj och sänkbar?? Nej då jag bara skojade, jag kan sitta bredvid, den är inte höj och sänkbar i Folkets Hus eller museet heller. Men jag har sett att regeringen har det när de debatterar. Ser så coolt ut, vilken makt det ligger i det lilla trycket...

Det är bara ett par sådana här om året så det vore syn att missa. Får överväga detta noga!! Kanske någon mer som vill, då kan vi göra följe.

1 kommentar:

Gunnar Klasson sa...

Det står på kommunens hemsida att fullmäktigemötet sänds på webben. Det har man inte kunnat göra tidigare då man har flyttat ut. Stämmer verkligen detta? Dessutom i ett läge då sändande "bolag" är på väg bort. Efter sommaren tar Lokal_Tv över eller ved det nu heter.