tisdag 29 april 2008

Hektisk idag.

Jag har tappat förmågan att hålla tempo. Då menar jag inte bara att gå utan tempo i livet Får jag flera saker att göra på en dag kör det ihop sig. Hoppas det ändrar tillbaks sig för jag trivs inte med detta mitt nya sätt. Idag är med andra ord en sådan dag. Men jag skall ändra lite i schemat.

Sjukgymnast 9.30 Näl 11.00. Jag ringer återbud till sjukgymnasten! Om jag skall vara på Näl för ett tre timmar långt inskrivningssamtal och sedan direkt till en knäröntgen, ja då vill jag inte ha gjort slut på krafterna men sjukgymnastiken först.

Nu skall jag skicka barn till skolan och mata Marsvin. Ha en bra dag, jag lär bli sällsynt under dagen. Men jag skall leta reda på något fyrkantigt att fotografera, för att publicera Tisdags Temat ikväll.

1 kommentar:

Nelli sa...

åh, mata marsvin ska jag med göra nu!