tisdag 22 april 2008

Inte hela sanningen:-))

Nja, nu gnager samvetet;-) Jag har inte legat hela dagen!! Är någon förvånad?? Nej jag trodde inte det! Igår hade jag S Föreningens styrelse här, lättare för mig att vara på möte hemma. När de kom fick jag en planta. Efter lite rådfrågning på Forumet stod det klart för mig att den är lite kinkig och behöver lång etableringstid. Det var ett Löjtnantshjärta, ett Alba. Jag har inte lust att misslyckas för att den blir stående så jag har planterat idag!! Hela gatan fick något att prata om;-)

Rullatorn tar mycket packning!

Allt på plats, nu fattas bara jag.


Grävt!


Handtag! Pallen saknar det, fick använda trädet.


Snygga ben skryter jag inte med;-)
15 cm värre än vanligt och med tejp för att skydda ärren.


Styrketår. Kaffe.


KLART!!



Högläge!

Hyresgäster som vart glada när jag försvann!



Jag sa inte hela sanningen, det var inte högläge hela dagen!

Inga kommentarer: