onsdag 9 april 2008

Med fötterna på jorden!!

Röntgad och klar, full belastning är tillåten!! Det ser bra ut! Inte färdigt men som man kan förvänta sig.

JIPPI!!!

Ställde mig och benen bär inte, men ändå... Håller på att krångla med vården om att få rullator, det var inte så lätt. Men varför skulle det vara lätt?!

Jag ger mig dock inte!! Kommer behöva rullstolen eftersom benen inte bär, men det underlättar att jag får belasta. Ska ringa sjukgymnastiken och säga att nu får jag träna!

Herregud så skönt!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

din lekplats ser bättre ut än min*S*
får man fråga vad som är fel eftersom du sitter i rullstol?
har du provat vattenträning???
det är så underbart skönt...
kram från umeå

Fritt ur hjärtat sa...

Jag har trasiga kä. Är opererad för det. Mina axlar är ännu trasigare så jag fixar inte kryckor, därav rullstol. MEN nu är det nära, strax rullator!
Har testat vattenträning och njöt av det.

Annika sa...

Men grattis!! DET går framåt för dig! Är glad för din skull. Nu sjukgymnastik och sen en rullator ett tag!!!

Lae i Nordtorp sa...

Kul och höra att det går åt rätt håll. Jag tänkte på er idag när jag hade två tranor precis utanför trädgården. Ut med kameran i högsta hugg, men innan jag fått på teleobjektivet stack de. Fortsätt krya på dig.