onsdag 9 april 2008

Ordlös Onsdag



20 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Uddevalla har en fantastisk plats som heter Emaus, det är en öppen lantgård i kommunal regi, det är också en handikappanpassad lekplats. Väl värd både ett besök och att omnämnas. Bilder finns i albumet jag länkat till.

Anonym sa...

Dit har jag varit på utflyckt för något år sedan, himla kul!

Rajson sa...

Härligt när kommunerna vill satsa lite extra på sådan viktig ska. Annars tycker jag de flesta lekplatser är oroväckande tomma i dessa datatider.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Det ser ut som om hela lekplatsen tippat lite.

Åsa sa...

Många lekplatser var det på ordlös onsdag idag, men inga gungor.Men på en öppen lantgård finns det mycket annat spännande antar jag. Det verkar lockande =)

Åsa sa...

Åh, vad bra med en handikappanpassad lekplats. I Slottskogen i Göteborg finns dock en vansinnigt välbesökt lekpark men f ö håller jag med rajson ovan som påpekar tomheten bland lekparkerna. Varför är det så? Har föräldrar inte tid längre?

Anonym sa...

Kul med en lekplats och så somrigt det det ser ut!!

Mia sa...

Tack för tipset! Har inte så långt till Uddevalla när jag huserar i Sverige (var faktiskt där i fredags! :)

Lekplatsen ser ut som en liten oas.

Ha en bra dag!

Fritt ur hjärtat sa...

Måste kanske förtydliga att det är en bild från i fjol, tidig sommar, kanske vår.

Anonym sa...

Lite kul med en get på lekplatsen. Där skall man inte fika utan att ha koll på sina grejer :)

Boel sa...

Vi tror vi tror på sommaren. Vi tror vi tror på sommaren, här ska melodi och plink till. Det bor så mkt längtan i sommarbilder. Och barn som leker. Fin bild.

Della sa...

Kul med geten.

Frukostflingan sa...

Vilken trevlig lekpark, med olika färger! Man blir glad när man ser sån´t!

Ninni sa...

Roligt med öppen lantgård, de flesta barn gillar ju djur. Håller med Marianne sittgruppen ser lite svår ut att sitta i :)

Anonym sa...

Vilken rolig lekplats, ska genast kolla om de har en hemsida. Tack för tipset.

Anonym sa...

Jag tänkte precis som Marianne, att lekplatsen tippat lite ;)
När man ser bilder på lekplatser önskar man ibland att man vore barn igen.

Sonia Jansson sa...

Spännande med en liten get!

Anonym sa...

ser ut som det ändrats en del sedan vi var där med barnen för siså där 18-20 år sedan

Gullvi

Wickans värld sa...

Snart tinar dom fram även här hos mig - lekplatserna!

nina sa...

Åh vad jag saknar fina träbänkar när jag ser din bild! Här i Costa Rica är de gjorda av cement och inte alls lika färgglada...