måndag 16 juni 2008

Ett fel som är trasigt.

Jag får inga mejl från privatpersoner. (eller mejlar ingen mig nu förtiden??)Får heller inga mejl om kommentarer på bloggen. Jag har noterat att viss skräppost och mejl från folk som mejlar från jobbet slipper igenom, men inte ett enda mejl från en privatperson på länge! Undra vad som händer?!
Kommentarerna på bloggen som jag inte får mejl om är inget större problem om det är kommentarer till de senaste inläggen, men skriver någon längre bak får jag inte syn på det. Jag är alltså inte ofin det är något fel som är trasigt!


Uppdaterat!! HA, jag hann precis skriva detta så fick jag mejl;-) Något går igenom alltså!

7 kommentarer:

Merja sa...

Halloj!!
Fint inlägg från din trädgård tidigare.Vilken läcker blå färg på Nunneörten.
Ha en bra dag!

Hannele på Hisingen sa...

kan du ha ändrat nån inställning?
Jag tycker det är också lite ojämnt.

Fritt ur hjärtat sa...

Merja, Tack! Jag kollar in hos dig titt som tätt.

Hannele, jag har kryssat i att jag skall ha mejl när kommentarer lämnas. Har aldrig ändrat den inställningen, men kollade ändå för säkerhets skull. Det är irriterande!!

Anonym sa...

Då måste jag lämna en kommentar bara för att kanske få reda på senare om detta kom igenom?
Har du kanske brandväggen för tajt inställd. "Ingen kommer här fram..?" Fast något/någon har lyckats...
Väntar med spänning på nästa sändning, bolla bolla!

Fritt ur hjärtat sa...

Erik, nix! Inget meddelande men någon då och då slipper igenom. HUR kollar man en brandvägg, JAG HATAR DATORER!!! Bara för jag inte kan:-)

Fritt ur hjärtat sa...

Ändrat på måfå, måste kolla...

Fritt ur hjärtat sa...

Till ingen nytta:-(