söndag 15 juni 2008

Tårta, tält och Korpar.

Tårtan fick bli efterrätt, vi var ju tvungna att få i oss middagen innan avlämnandet på lägret. Jag gjorde spagetti och köttfärssås medan store sonen fixade till tårtan. Grabbarna bus spelade självklart på den nya elgitarren med förstärkare men också på Ps Guitar Hero.

Sedan fick jag världens vackraste kärleksförklaring av den store, han satte på en skiva som han absolut ville jag skulle lyssna på. Det var rap, gud bevars ,men när jag lyssnade -- "Mamma du är mitt allt du är kvinnan i mitt liv, utan dig är jag halv" --Gråter bara jag tänker på det. Han vet hur en slipsten skall dras ;-)) Imorgon skall vi träffas igen, han fick faktiskt ingen present idag, vill ha en byrå och eller TV möbel så vi får kolla in det imorgon.

Nu är båda grabbarna lämnade, den stora i sin nya lägenhet och den lille i ett tält vid havet i Stenungsund. Råön hade vi aldrig hört talas om men det var lätt att hitta. När Maken och sonen satte upp tältet kom det 4 Korpar, så var det lägret räddat:-) Sonen blev alldeles till sig. Det blir nog bra. Lite vila för mig och roligt för honom. Nu skall vi njuta av att vara barnlediga i några dagar.

Den 10 åriga bröllopsdagen närmar sig vi börjar bli smått nostalgiska. Men det är ju Rysslandsmatchen (och fullmäktige) då så firat blir det nog inte!! Tänkte kanske vi kunde äta ute och gå på bio imorgon, tills jag kom på att bio med mitt ben är uteslutet, men äta kanske... vi får väl se.

Inga kommentarer: