torsdag 10 juli 2008

Att chatta utan kontakt.

För rätt länge sedan fick jag hjälp att komma igång med messenger, använde det bara ett par gånger och det rann ut i sanden. Igår fick jag lust att testa igen. HAHAHA!! Har ingen aning om hur man gör! Hur kan man glömma något så totalt??

Jag loggar in, får upp en lång rad kontakter, det är uppenbarligen min mejllista och sedan inget mer. Väninnan från Spanien har lagt till mig som kontakt och jag har försökt svara, har också försökt lägga till några egna kontakter men vet inte om jag är särskilt framgångsrik. Det händer nämligen inget! Jag söker efter den lilla rutan jag skall skriva i, men hitta ingen, måste jag kanske ha någon att prata med innan den dyker upp??

Är det någon som ger en snabbkurs, eller åtminstone en snabbuppdatering??

Inga kommentarer: