måndag 4 augusti 2008

Första forumistbesöket!

Alla kanske inte vet vad ett forumistbesök är?! Jo det är en "vän" man har på Internet i det här fallet en trädgårdstok precis som jag. Hon kom med familjen för att hämta knott och fick så klart en titt i trädgården samtidigt.

Roligt att det jag inte längre kan använda kommer till någon som har nytta av det. Dessutom tyckte hon att jag har det fint! Då blev jag glad, man går ju ensam och pular det är ont om feedback. Hon tyckte jag hade det prydligt....Jag som har ogräsångets! *hihihi* Ja blev grymt avundsjuk när hon berättade om statyer och prydnader hon tagit hem från England men som hon kände var malplacerade hos sig, attans otur, här hade de passat;-) Fast jag får väl börja planera för ett Englandsbesök jag också.

Avslutade dagen med ett rejält migränanfall!! Som sagt, det kan bli värre, men nu finns det väl snart inget mer att få! Tur jag känner igen migränen, inom en timma var jag i säng och hade tagit all medicin, slapp åka in och få spruta, det betyder att jag satte in arsenalen i tid.

Nu hoppas jag mitt Italienbesök (Montalbano) blir givande och imorgon väntar nästa forumistbesök, då kommer hon som skall ha kullerstenen.

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Kul att träffa trädgårdsfolk.

Fritt ur hjärtat sa...

Hannele, det är vansinnigt roligt. Man får så mycket positiv energi.