fredag 1 augusti 2008

Stör inte jag har träff!!

Jag har denna sommar inte lyssnat på en enda sommarpratare, ovanligt men inte så konstigt. Av en ren händelse lyckades jag höra lite av Britt Bohlins prat när jag satt i bilen och väntade på något, ett av alla de avskydda stunderna, men nu, NU! Jag skall lyssna på radiopratare.
Andreas T Olsson skall sommarprata efter 3. Jag inte bara gillar hans svulstiga röst och uttal jag är grymt nyfiken på om han har någon musiksmak, vet inte varför men jag tror inte det Han skulle dessutom berätta om den största dagen i sitt liv och det vill jag ju höra, kan det vara bröllopet tro?? Jag får snart nyfiken stillad så var snäll och stör inte, jag har träff!!

5 kommentarer:

Från A till O med Jenny sa...

tack så mkt för titten. Brukar aldrig lyssna på sommarpratarna men jag vet att många gillar att lyssna på dem
Ha det gott
Kram

Gunnar Klasson sa...

Andreas och Maria gick förbi här på Gustafsberg för en stund sedan. De kom från Sörkullenhållet och Andreas sucklade i värmen och önskade sig en rulltrappa upp till parkeringen.

Fritt ur hjärtat sa...

från a till o med jenny, det här är ju en lokal örmåga så det blir nog lite anorlunda.

Gunnar, då får man väl tro att de varit och badat, frun påstod nämligen att han skulle återfödas som säl påstod han:-) Det var tydligen något han var väldigt bra på, att bada.

Lena sa...

Jag brukar vara en hängiven lyssnare av Sommarpratare, men i år har jag faktiskt inte hört ett enda program. Fy mig! Det måste bli bättring till nästa sommar. KRAMEN!

Fritt ur hjärtat sa...

mors deka, så skönt att det alltid kommer en sommar till!!