söndag 17 augusti 2008

Tillbaks på fastlandet.

Det bästa med att åka bort är att komma hem......
Det värsta med att komma hem är att packa upp.....
En lång dusch!
Varmt vatten, har inte förstått att jag saknat det. Kanske har jag inte det, där, men det är skönt här.
Sonen har saknat Marsvinen,och vise värsa tror jag. De skrek högt när han närmade sig burarna, nu har de fått en kvart på man med egen tid av husse.

Jag har läst alla Bohuslänningar som maken sparat.
Gått igenom posten, inte mycket alls.
MEN!!!! Jag har fått parkeringstillståndet beviljat! LYCKA! Fotoapparat imorgon och med posten direkt så tar det väl bara någon vecka till innan jag har det.

Hade fått Hembyggdsföreningens program för hösten, första inomhus aftonen är 25 september, dagen jag opereras. Brukade det inte vara onsdagar?? Synd nu missar jag alla i höst, hade varit så roligt.

Semestern då?! Jag kommer att skriva inlägg om det när jag fixat lite bilder, kanske redan ikväll;-))

I kort sammanfattning då?! TOPPEN, Fantastiskt Underbart! Men jag återkommer!! Nu är jag ju inte bara tillbaks på fatslandet utan också vid datorn.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som om du haft det trevligt i alla fall! Visst är det tråkigt att missa något som man verkligen gillar, men du kommer ju i alla fall att bli bra i benet sedan.
Christer.

Anonym sa...

Välkommen hem. Nu blir det väl full fart på bloggen.
Det har varit lite tomt under den gångna veckan.

Gunnar Klasson sa...

Välkommen åter till cyberrymden, dvs verkligheten! Hoppas att du har haft det skänt och avkopplande. Jodå, berättaraftnarna brukar vara på onsdagar men någon hade dubbelbokat så jag vek ner mig, dvs gick med på att ha det en torsdag.
Gunnar

Fritt ur hjärtat sa...

Christer,jo då, jätte trevligt!! Hoppas verkligen du har rätt och jag blir bra i benet!

Rolf, japp nu blir det full fart! Skönt att någon saknat mig:-)

Gunnar, Gör aldrig om det! Vik ner dig alltså;-)) Nu är jag tillbaks i verkligheten, sannerligen, och vi har nyt tak!

Mitt i livet sa...

Välkommen hem igen! Det är tomt när du inte bloggar!

Fritt ur hjärtat sa...

norgårdsanna, tack, jag skall försöka vara flitig,-)

Lullun sa...

Grattis till parkeringstillståndet! Det gick ju snabbt! Nu ska jag läsa vidare om er semester. :-)

Fritt ur hjärtat sa...

lullun ´å i semestertider! Jag är impad;-) Tog foto igår och såg ut som en yrkesmördarenaturligtvis... skickade in det direkt och hoppas på den plastade lappen nästa vecka.

Lullun sa...

Det plastade plakatet menar du väl; de har ju blivit enormt stora på senare år. Men med ett sånt kort kanske de drar in ditt tillstånd av ren rädsla. *hihi* (Bara ett skämt; så hemskt ser det säkert inte ut. ;-) )

Fritt ur hjärtat sa...

lullun, jo de är hemskt stora. Jag tänkte allt på fotot, egentligen skulle jag sagt att jag inte var nöjd, jag borde sagt ifrån,det blåste rätt rejält så håret ligger slickat platt bakåt, så platt ett krulligt hår nu kan ligga!!! MEN, en sak är i alla fall säker, tittar någon på fotot kommer de förstå att jag behöver platsen, eller inte våga säga till mig att flytta mig;-)