måndag 1 september 2008

Kajsa Grytt till Uddevalla!!

28 november blir det storsatsning på medlemmarna i Uddevalla Riksteaterförening! Kajsa Grytt kommer och underhåller oss. Vi kommer att hålla till på Bohusläns museum. Inte utan viss stolthet jag konstaterar att det är kult som kommer till uddevalla! Tror alla minns Tant Strul där Kajsa var frontfigur och på senare år har vi kunnat följa arbetet med texter från kvinnor på anstalt.

Kajsa har såklart en egen Hemsida. Det ligger också en hel del på nätet, här ett smakprov. Sugen på denna kultkväll men inte medlem?! Det är lätt fixat!!
HÄR eller kontakta någon i styrelsen!

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Självklart minns jag Tant Strul.Men det där med texter från kvinnor på anstalt har jag missat tyvärr,för det låter intressant.

Anonym sa...

Tant Strul och Kajsa Grytt, det var grejer det! Blev så glad när jag hörde henne på radion igen!
Christer.

Fritt ur hjärtat sa...

cecilia, det finns en del att lyssna på på hennes hemsida om du vill uppdatera dig. Har varit en del i pressen om det.

Christer, du har inte ens långt till Uddevalla det är bara att komma. Medlem blir man för 120 kronor, som hittat!!

Anonym sa...

120kr som jag måste ha till annat tyvärr.
Christer.

Fritt ur hjärtat sa...

Christer, synd, jag hoppas vi ses en annan gång!