måndag 22 september 2008

SOLSKEN

Någon där uppe måste gilla mig!! Det fullkomligt svämmar över av sol! Jag började dagen med stickad tröja och jacka, nu är det T- shirt på altanen. Har också hunnit med Mollön en stund, att sitta vid havet och lyssna samtidigt som solen steker, det är livsgivande! Har satt upp några affischer om nästa föreställning "Gammal är äldst" men så svårt det är med affischeringsplatser. Där har vi något att jobba med. Kanske blir det ett medborgarförslag igen....

Nu är det vila och imorgon tidigt NÄL för inskrivningssamtalet, håll tummarna för mig nu!

8 kommentarer:

Marianne sa...

Jaa, Simone! Jag håller verkligen tummarna för dig. Skriver det redan i dag fast jag vet att du inte läggs in förrän på onsdag, för jag vill inte komma för sent så att du inte hinner läsa.

Jag kommer att tänka på dig hela tiden och det här bara MÅSTE bli bra! Det KOMMER det att bli!!! Jättestort lycka till med alltihop nu och hoppas att det blir så lätt det kan bli för dig att klara av! Jag kommer som sagt inte släppa dig ur tankarna!

STORA, STORA OCH VARMA KRAMAR till dig och LYCKA NU TILL!

Gunnar Klasson sa...

Håller tummarna STENHÅRT! Känner på mig att det kommer att gå bra.

Solnasnackar´n sa...

Solnasnackarn håller tummarna! Och skickar varma tankar. Det blir bra det här ska du se.

Anonym sa...

Håller tummarna för dig och håller med alla föregående; det kommer att gå skitbra!

Anonym sa...

Som alla andra redan har sagt så håller också jag tummarna. Lovar också att komma med lite äpplen så att du har något att sysselsätta dig med när du kommer hem.
Varför skall din familj slippa hundra sätt att tillaga äpplen??
kramar
Anna-Lena
ps tack för senast.

Lae i Nordtorp sa...

I Nordtorp hålls det många tummar och vi vet att det kommer att gå mjättebra.

Anonym sa...

Håller också tummarna och tänker på dig.

Fritt ur hjärtat sa...

Ett stort kollektivt tack, fortsätt håll tummarna, det känns som om jag kommer att behöva det.