tisdag 18 november 2008

Hoppas det inte är sant!!

Hos sjukgymnasten idag kände jag verkligen att det är på rätt väg. Jag har muskler kvar trots lång tid i stillhet. Tränade många rörelser utan att belasta benet, skönt med kunnigt folk. Jag ska helst inte svullna, vill inte äventyra det nyopererade området. Fick massor av tips och idéer Skall köpa viktmanchetter och ha runt det inte opererade benet bland annat. det är svårt att få tider, tyvärr, men jag skall träna själv mellan tiderna.

Vägen till Rosenhäll var idag ett äventyr! KÖ, jag har aldrig varit med om maken. Trafiken in i Göteborg börjar få en konkurens, helt klart....... Det stod still hela 44:an förbi Herrestad. Det tog längre till Rosenhäll än till NÄL;-)
Helt stillastående köer. Inget att bli glad över. Hörde rykte igår att kommunen planerar att HÖJA HASTIGHETEN på RV: 44, för att göra den som en del av stadsmotorvägen! Jag bestämde mig för att ha is i magen innan jag exploderar! Jag har inte föreslagit någon sänkning för vägen bara bullervall, undrar om vi får det om det är 90? Hoppas verkligen inte det här ryktet är sant!!

Inga kommentarer: