måndag 17 november 2008

Nominera en kulturblogg!

Det verkar som någon sorts motrörelse till alla innebloggar av yngre årgång;-) Vi / de som inte platsar i Veckorevyns omnämningar bland läsvärda bloggar får en andra chans. TYP?!

Kulturblogg Award är nytt, du kan nominera dig själv eller någon annan. Mig kanske:-) Fast jag är ingen renodlad kulturblogg så det gills nog inte.
Jag nominerade mig själv och Enn kokk, han är bättre så det var korkat gjort;-)

Inser att jag aldrig skriver om konst, undra om jag kan ändra på det....
Annars är jag rätt heltäckande tycker jag, med musik, teater, litteratur, balett, till och med bio även om det inte är så ofta. Problemet är väl allt det andra jag skriver om, borde kanske ha fler bloggar som andra har. Skulle jag aldrig hinna med:-)

Borde vara ett litet plus att jag sitter i Kultur och fritidsnämnden, men det innebär ju politik och det är inte alltid rumsrent. Nej nu har jag resonerat om saken allt för länge med mig själv som enda talare;-) Strunt samma. Gör som jag nominera en Kulturblogg.

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hej!
Trillade in här från Annikas - Life in the suburb - blogg.
Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck.
Hälsar Anna i Philadelphia

Fritt ur hjärtat sa...

anna of sweden, du är så välkommen!