lördag 10 januari 2009

Bloggträff och körslag.

De bloggar jag läser berättar ibland om bloggträffar och jag suckar ofta av lätt avundsjuka. Jag tror nämligen det är så att om man fastnar för en person i en blogg så stämmer det även i riktiga livet. Man fixar att ta en kopp kaffe och prata.

Ofta hittar jag nya bloggar, spar dem i favoriter och läser någon vecka, sedan tar jag bort dem för nej det var inget för mig. I min bloglista kan man se de jag absolut skulle kunna ta en fika med! Ikväll är det inte bara Körslaget med obligatorisk röstning på ERIK, det är också räkor och vin med Annaa Mattsson. Här fegar vi inte ur med kaffe, vi tar fest direkt:-) Naturligtvis kommer vännen P och Åse också. Ska bli så himla roligt! Bloggträff och körslag låter som en oslagbar kombination tycker jag:-))

10 kommentarer:

Lena sa...

Vad mysigt! Jag har ju Moster Mjölgumpa och hennes mamma Hönsakadorran på armlängds avstånd. Dessutom kan jag lätt nå PiaLotta och AnnaKK... Tyvärr blir det ju aldrig av att man träffas. Utom Mjölgumpan då förstås, då vi är gamla kompisar och fd grannar.
KRAMEN!

Fritt ur hjärtat sa...

Mors Deka, jag har ju de flesta läarna ialla fall de som kommenterar, på andra sidan jorklotet...och så du då men du är inte nästgårds heller precis!

Monica sa...

Jag tjoar nästa gång jag tänker passera Uddevalla!

Fritt ur hjärtat sa...

Monica, Ja gör det!! Skulle vara jätteroligt!

Anonym sa...

Åh, vad roligt! Åt lite räkor för mig med! Lova! ;)
Ulla (sduvig idag)

Solnasnackar´n sa...

Eja vore jag där. Fast jag har det ju bra här där jag är (Mallorca).

Anonym sa...

Ikväll går sms-tummen varm. Jäklar va bra Uddevallakören är!!!

/Anna-lena

StrandMamman sa...

Det gick ju bra för Erik och Uddevalla ikväll igen! Heja!

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, Jag tog både räkor och vin för dig:-) Krya på dig.

Loa, men du kommer till mig i sommar väl;-) Då är en öl på min altan att jämföra med Mallis;-)

Anna-Lena, ja jag tänker inte berätta hur många gånger jag röstade...Shit så bra vi är!

StrandMamma, ja hela vägen en gång till JIPPI!!

Anonym sa...

Tack så mycket! ;)
Ulla