lördag 3 januari 2009

Orkar inte med någon rysare ikväll!!

Bänkar oss framför TVn ikväll klockan åtta. För att se och rösta i körslaget. Förra veckan hängde Team Erik löst och jag tyckte det var olidligt spännande!!! Den här veckan har teamet övat ihop hela veckan, innan dess har Eriks närvaro varit lite si och så. Jag hoppas det betyder att det är ett gäng med samklang och jäklar anamma! Tror inte de vill stå där och vara bland de två sista lagen idag igen, det var hemskt för oss tittare hur var det då för dem...

Jag har laddat mobilen skall väl rösta sådär en 10 gånger skulle jag tro. Även om alla verkar veta att Team Wells vinner så vill jag allt att Eriks gäng är kvar ett tag till:-) Låten är en rysare, gör det den bra är det ingen fara, men den är svår, tror jag. Vet inte hur jag ska ladda inför det här, mer än att uppmana alla att rösta, rösta och åter rösta!! Jag orkar inte med någon rysare ikväll!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Det låter spännande, får väl bryta och titta in ett slag för att kolla!
Ulla

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, ja i lördags var det väl värt att se. Det lär inte bli sämre idag:-)

Lena sa...

Bänkade mig framför teven kl 20 igår kväll, för att titta... som vanligt. Precis då ringde Dotterns pappa och ryade. Han var inte klar förrän rösträkningen var klar, så jag hade missat hela programmet. Jag stängde av, då jag inte ville veta resultatet utan att ha sett det.
Nu sitter jag framför teven och kollar reprisen. Magnus & co har sjungit. Sådär...
Heja Erik, Wells & LaGaylia.

KRAMEN!

Fritt ur hjärtat sa...

Mors Deka, vilken....! Magnus var verkligen sådär...