torsdag 29 oktober 2009

Kusinbarnet kvar bland WEBBJOKRARNA!

Tur man har gamla faster. Hon ringde nu på morgonen och sa att jag skulle rösta. Jag som kan... Ja ha då är det bara att kolla läget då. 50 Webbjokrar kvar till Melodifestivaln 2010. MiSt är tydligen mitt kusinbarn. Nummer (022) Come and get me now. Antar att det är maken/sambon också. Låter hyfsat faktiskt! Jo men det gör jag. Jag röstar på den. För att det är kul! Vill du också vara lite Västra Götalands patriotisk?!
Gör då såhär;


Skriv 022 i ett sms och skicka till 72470.
Varje sms kostar 3,60 kr + ev trafikavgift.
Numret ska skrivas med siffror, inte bokstäver.

Det går inte att rösta från utlandet.


Vill ni lyssna också;-) Varsågod.
Come And Get Me Now, med MiSt.

PS. jag känner inte mina kusinbarn:-)ds.

Uppdaterat. Nu vet jag namnet på kusinbarnet;-) Mia Terngård. Hon sjunger tillsammans med Stefan Lembert. Dessutom finns det en aktuell BLOGG.

10 kommentarer:

Mia Terngård sa...

Hej! Detta är det okända kusinbarnet! Mia Terngård heter jag men född Ferm. Min pappa heter Bror Ferm. Hans mamma och pappa heter Anna-Maria och Erik Ferm. Jag har skrivit och sjunger på bidraget tillsammans med min vän Stefan Lebert som inte är min man. Min man heter Mattias och gillar inte att sjunga:)Jag bor på Koh Lanta i Thailand med min familj och har 2 barn som heter Elinore 14 år och Emil 11 år. Vi också en egen blogg http://webbjokern.blogspot.com/

Tack för att du har röstat och för att du har skrivit om oss i din blogg!

Bidraget låg som nummer ETT när röstningen var över i onsdags då 100 bidrag blev 50 bidrag. Ingen sitter säkert men vi hoppas att vi går vidare nästa onsdag!

We´re in it to win it!!!!!
Alla röster räknas!

Kramar Mia

Fritt ur hjärtat sa...

Hej Mia, min pappa heter Leif och jag tror bestämt han var nere hos er för ett tag sedan. Jag r alltså kuin med Bror som du säkert räknat ut:-) Mycket mer än såhär kan jag inte göra. Lycka till!

Mia Terngård sa...

Hälsa Leif och Rita från mig! Jättetrevligt när dom var här och hälsade på oss. Kram Mia

Fritt ur hjärtat sa...

Mia, det ska jag göra.

Mia Terngård sa...

Hej Simone!

Nu är Come And Get Me Now kvar bland de 10 bidragen! Alla bidrag står på 0 nu och ett bidrag försvinner varje dag... Hoppas det går hela vägen! Kram Mia

Fritt ur hjärtat sa...

Hallå Mia! Nu har vi nog krockat i cyberspace:-) Jag har precis postat ett nytt inlägg om det. Röstat har jag också gjort:-)
Det ser ju lovande ut.

cicci sa...

hej det e cicci jag undrar hur man lägger ut sin blogg på webbjokern ?

kan du vara så snäll att berätta det för mej så e du snäll :P

Fritt ur hjärtat sa...

Hej Cicci. För att hamna bland länkarna på Svt´s sida måste du själv länka dit. Gör så här;
Skriv ett nytt inlägg om Mia och tävlingen i inlägget lägger du en länk till svts sida. Det är lättast att göra om du klickar fram svt sidan, kopierar adressen och sedan klistrar in den i ditt inlägg. Då "hittar" den din bloggoch lägger dit den. Det tar några timmar, syns inte direkt.
Hoppas du förstår, jag kasnke förklarar krångligt.

cicci sa...

ska jag ta start sidan elle där vid webbjokern som addressen alltså?

Fritt ur hjärtat sa...

Hej Cicci, du ska ta den sidan som kommer när Mias låt är framme. Hoppas det lyckas!