torsdag 29 oktober 2009

Våldsam krasch.

Är det en bil ? Frågade jag servicekillen som kom ungefär samtidigt. Det måste det vara svarade han. Den här välter du inte med mankraft.
Är det en smitning eller har någon anmält det till polisen? fortsatte jag frågvist.
Han svarade lite bittert, att det har han ingen aning om. Polisen hör aldrig av sig till dem. Vi saknar det sammarbetet sa killen, vi har ju ambitioner att vara på plats fort, men då måste vi ju få reda på att något inte är som det ska.
Den här kundvagnen kan möjligen ha krossat en ruta. Men resten borde vara något motordrivet fordon. Någon borde hört något, det måste varit en våldsam krasch.

4 kommentarer:

Miss Lovlie sa...

Bilen som gjorde det kan inte heller vara i perfekt skick efter den kraschen :S

Fritt ur hjärtat sa...

Miss Loveli, jo det verkar ju varit en pansarvagn..typ:-)

Anonym sa...

;) Jag tycker du mera verkar som en sån där gammaldags detektiv, du vet som fotar, undrar och frågar!
Trevlig helg!
Ulla

Fritt ur hjärtat sa...

Ulla, jag har blivit modigare och fotograferar inte i smyg längre. Jag frågar om tillfälle ges. Det är roligare att "rapportera" då:-)