söndag 27 december 2009

Vinterträdgård.

Hannu uppmanar då och då till fotografering av den egna trädgården. Han samlar in bilder och gör inlägg. Då ser man från olika delar av landet, samma tema. Vinterträdgård är det nu. Jag ska skicka ett par bilder, har inte bestämt vilka än. Det är svårt att välja. Vet inte hur många som läser hos Hannu, så jag lägger några av bilderna här också:-) Nu regnar det. imorgon ska det vara riktigt kallt. Isgata har fått ett ansikte...Torps parkering. Livsfarligt. Här är det lite mindre is än så länge, men imorgon är det troligen annorlunda..

Det har vänt, det är ljusare å snart är det april;-)

3 kommentarer:

Ingemar Pettersson sa...

Hejsan och god fortsättning på julen!

Läckra bilder som vanligt. Jätte kul att se fin besöket du har haft av steglitser. Jag får försöka vissla hit några.

Visslar jag riktigt högt så är det nästan så dom hör mig :)

Ha det så bra!
/Kungsfiskaren

Anna, Fair and True sa...

Fina bilder! Jag gjorde en fotobok med vinterbilder som min morfar fick i julklapp. Blev väldigt bra tycker jag!

Fritt ur hjärtat sa...

Kungsfiskaren, tack det samma. Vissla låter du bli! jag är så glad åt Steglitsen. Du får mata in egna;-) Nu försöker jag med Stare, Trast och Sidensvans, utan framgång hitills men jag försöker...

Anna, fotoböcker har jag inte gjort några än, men förstår att det är poppis