tisdag 5 januari 2010

Oj Oj Oj!

En säng , en skrivbordsstol och ett databord, hahaha! Så såg vi rean ......Bilen var så tungt lastad på hemväg att jag stundom var orolig. Intryckt i framrutan satt jag, med knäna i hakhöjd. Det vet ni som känner mig och mina kroppsliga skavanker vet att det är en bedrift. Rundflyttningen fortsätter. Idag var fokus på sonens rum så det blir klart någongång. Nu fattats det två hyllor för högtalare och 1 krok till morgonrocken sedan är det klart. Då återstår bara resten:-) Två hallar och en datahörna till mig. Oj Oj Oj!

4 kommentarer:

Jemayá sa...

Läste lite bakåt igen, hänger inte riktigt med andra bloggare mera....jättebra att läsa ditt sammandrag från året, läste också om operationen. Ni har goda energier i huset i och med möbleringar och bortstädande av gammalt - hoppas det också hjälper fysiskt, nu är det dags att bli av med alla gamla besvär. tänk positivt, fokusera på hur härligt det känns att inte ha smärtor, att kunna röra sig. Kram och ett helande nytt år!!

Fritt ur hjärtat sa...

Jemayá, tack. Är det något jag är bra på så är det att tänka positivt. Det har jag papper på:-)
Jag är tvilling och skrattar varje gång jag får med mig maken i alla arbete med att möblera om. Ut med gammal och inte in med så mycket nytt faktiskt. Man blir glad av förändringar man bestämt själv. Det ger säkert positiv energi.
Operationen kommer att gå bra. Det måste den ju!

Bejla sa...

Jösses vilket projekt ni har startat upp. Gör i övrigt som Jemayá och läser ikapp igen. :-)

Fritt ur hjärtat sa...

bejla, projekt har ju en tedesn att växa, vårt växte oss nästan över huvudet. Men nu är det klart. Bra blev det också:-)