torsdag 11 februari 2010

Nu kan det bara bli bättre...

Någon hade helt enkelt inte läst ordentligt och visste inte om uppgiften att kalla mig. Jag var väntad. Ren tur att jag fått reda på det. Ett ganska bra möte. Jag undrar om jag gråtit klart... Andra mötet som jag inte gråter. Var lite vresig och ställde krav. Tycker de ska försöka mer att söka efter anpassad tjänst åt mig. Jag kunde peka på många som tillkommit efter min sjukskrivning som jag borde fått prova. Jag pekade också på eventuella kommande som jag vill försöka se om jag klarar.
Försäkringskassans handläggare var riktigt rolig när hon spände ögonen i arbetsgivaren och sa;
-det som har varit har varit, från nu kan det bara bli bättre!
Jag håller med, nu kan det bara bli bättre....

4 kommentarer:

Annaa M sa...

Heja på här också!

Råkade lägga in en kommentar på Riksteaterbloggen som om den vore din egen, men jag förutsätter att du är en av de flitigare skribenterna där!

Fritt ur hjärtat sa...

Annaa, helt OK, jag är en av fyra.

The cottage by the Cranelake sa...

Ja naturligtvis skall du ställa krav! Ingen vinner några krig genom att vara snäll :-) :-)
Ha det gott!
Christer.

Fritt ur hjärtat sa...

Christer, Jo det är nog dags att jag ställer krav. Du skulle hört när de pratade om att det inte får kosta något att anpassa en arbetsplats för mig..... de visar verkligen att de inte vill!